Holmliagutt i serie A i Italia

Postet av Holmlia SK - Fotball den 4. Aug 2016

Vi gratulerer Haitam Aleesami med overgang til Palermo i italiensk Serie A. Overgangen bekreftes på Gøteborg IF sin Hjemmeside. Palermo er "hovedstaden" på Sicilia - og klubben er øyas lag i Serie A - Italiensk toppdivisjon. Klubben ble grunnlagt i 1900 - og har mer enn 100 års historie.

Byen er den 5. største byen i Italia - på størrelse med Oslo og med vel en million innbyggere hvis nærområdene inkluderes. Klubbens hjemmebane er Renzo Barbera med plass til i underkant av 35000 tilskuere

Palermo spiller første seriekamp 21. august hjemme mot Sassuolo - kanskje får vi en Holmliagutt på banen.

Norwegian flyr direkte til Palermo ut oktober hvis noen vil se Haitam spille fotball på Palermos hjemmebane!

Vi ønsker Haitam lykke til i Palermo!