Vil du bidra?

Postet av Holmlia SK - Fotball den 15. Feb 2018

Foto: Rune Eriksen

På fotballguppas årlige møte ble det valgt nytt fotballstyre. Du finner oversikt over styremedlemmene her. Valget skal formelt bekreftes på Holmlia Sportsklubbs årsmøte 20. mars 2018.

For å fordele oppgavene i fotballgruppa på flere har styret besluttet å opprette tre komiteer

• Arrangementskomite
  • Sponsorkomite
  • Cupkomite

Komiteene får konkrete oppgaver innen sitt ansvarsområde.  Arrangementskomiteen vil få i oppgave å lage gode arrangementer på utvalgte hjemmekamper, organisere fotballgruppas deltakelse på Vær-Stolt-festivalen og fellesarrangement i klubbens regi - alt med bidrag fra voksne og spillere. Sponsorkomiteens hovedoppgave er å skaffe flere sponsorer til fotballgruppa for å finanisere fotballaktivitet og holde treningsavgiftene så lave som mulig. Gjennom å etablere en cupkomite håper vi å kunne arrangere en cup på Holmlia i løpet av 2018. Dette er noe som mange av Holmlia-lagene ønsker seg - for å vise fram Holmlia og våre flotte fotballbaner - og skape cup-stemning i Lusetjerndalen. Klikk på lenken på komitenavnet for å lese mer om komiteens oppgaver.

Er du interessert i å bidra - litt eller mye - ta kontakt med en av oss i styret eller post@holmliafotball.org.