Vintertrening

Postet av Holmlia SK - Fotball den 27. Okt 2020

Seriespillet er snart over og vi går over i vintertreningsmodus.Treningstidenen inne er fordelt og mange har "flyttet inn" i skolenes gymsaler, mens treningstidene for vinteren ute gjelder fra 1. november.

Innetrening

Vi har tilgang på treningstid i gymsalene på Hallagerbakken, Toppåsen og Rosenholm (Rosenhallen). Treningstidene er tildelt de yngste lagene. Det er noen ledige tider som ikke er fordelt - ta kontakt med fotballgruppa på post@holmliafotball.org for forespørsel om tider. Treningstidene finner dere her!

Utetrening

Det er Lusetjern 11-er som er åpen for trening fra 2. november til 1. april. 7-erbanene kan benyttes når det er bart, men det blir ikke satt på lys på disse banene på kveldstid.

Fra vintersesongen 2019/2020 overtok Oslo kommuen ved Bymiljøetaten ansvaret for vinterdriften på 11-banen. Det betyr at Holmlia SK Fotball ikke betaler for brøyting, strøm og annet vintervedlikehold. Men det betyr at vi må dele banen med andre klubber etter retningslinjer fra NFF Oslo . Denne vinteren er det Ljan FK og Bjørndal IF som er tildelt treningstider på banen i tillegg til Holmlia SK.

Treningstider på Lusetjern 11-er gjeldende fra 2. november finner du her. Ta kontakt på post@holmliafotball.org om laget ditt ønsker å trene på en av de ledige tidene.