Medlemskontingent

Postet av Kontoret den 15. Nov 2015

Medlemskontingent betales av alle som deltar i en eller flere idrettsgrener tilknyttet Holmlia Sportsklubb. Kontingenten fastsettes av klubbens årsmøte.

For 2015 er kontingenten fastsatt til kr 200 for aktive medlemmer, kr 500 for familiemedlemmer og kr 100 for støtte-medlemmer (ikke aktive). Betalt medlemskontingent utløser kommunal støtte til sportsklubben.

Klubben benytter Norges Idrettsforbund løsning Klubbadmin som medlemsregister. Betaling av medlemskontingent skjer til konto 1503 38 89043, kontonav er Buypass Originator.

I 2015 har klubben følgende grener: Innebandy, håndball, fotball, turn, basket og dans og ballett.

Gjennom «Min idrett» kan alle som er registrert som medlemmer i et idrettslag vedlikeholde sine kontaktopplysninger. Logg deg på via siden www.minindrett.no for å oppdatere informasjon om medlemskap, knytte familiemedlemmer til din profil og betale medlemskontingent.

Hvis du ikke deltar i aktiv idrett i Holmlia Sportsklubb ber vi om at du melder fra om dette – enten via utmelding på Min Idrett-siden eller ved å sende inn kontaktskjema som du finner på klubbens internettside.