Klubbdommerkurs onsdag 20.01.16

Postet av Janne Cecilie Gamst Andersen den 2. Jan 2016

Vi gjennomfører klubbdommerkurs onsdag 20.1.16 kl 1800 på Holmlia sportsklubb sitt klubbhus, Lusetjern.

Kurset vil ta ca 2,5 timer og vil være en gjennomgang av regelverk, samt gruppearbeid og diskusjoner.

Deltagere må være fylt 13 år for å kunne ta dette kurset.

Etter gjennomført kurs vil man være kvalifisert til å dømme sjuer- og femmerkamper (barnefotball) i egen klubb.

Neste skritt på dommerstigen er rekrutteringsdommerkurs som holdes i regi av Oslo fotballkrets. For å ta dette kurset må man ha fylt 16 år.

Ber om at denne informasjonen distribueres til foreldre og spillere (over 13 år). I tillegg til ungdom over 13 år kan kurset være aktuelt for trenere og lagledere i barnefotballen.

Vi ønsker en samlet skriftlig tilbakemelding fra det enkelte lag vedrørende påmelding til klubbdommerkurset:

Navn:

Mailadresse: