Tine Fotballskole

Arrangør: Gro Merethe Nerland
Påmeldingsfrist: 31.05.2018 17:30

Påmelding fra kr 889,00 inkl. avgifter

Tiller Fotball har den gleden av å invitere jenter og gutter i alderen 7 til 12 år til Tine fotballskole 2018. Etter et opphold på noen år er vi igjen tilbake til TINE fotballskole på TOBB Arena.

Tidsplan for gjennomføring

Fredag 15/6: 16:30 - 19:00
 - 16:30 oppmøte: opprop, fordeling på grupper, utlevering av utstyr.
- Treningsøkt

Lørdag 16/6 og søndag 17/6 10:00 - 15:00
 - 09:45 oppmøte
 - 1000-1130 treningsøkt
 - 1130-1230 lunch (kanskje en konkurranse?)
 - 1245-1500 treningsøkt
Foreldre er velkommen alle dager, spesielt på søndag når vi avslutter fotballskolen. Det blir åpen kiosk.

Pris: 899 kr inkluderer t-skjorte, sekk, lunsj, Litago Uten og frukt.
Påmeldingsfrist: 30 mai 2018 - begrenset antall plasser.
Da vi kun har TOBB er vi nødt til å avgrense antall deltakere for å få kvalitet i gjennomføringen. Plassene er fordelt på aldersgruppene,  først til «mølla» gjelder ved påmelding.

Husk: Ta med drikkeflaske, kle deg etter været, og smør godt med solkrem dersom vi er heldig med været. En god natt søvn og frokost gir deg energi og en god start på dagen!

Visjon: "Når deltagerne på Tiller Tine Fotballskole drar hjem etter endt dag skal samtlige glede seg til å komme tilbake neste dag".

Mål: Alle deltagerne skal ha det gøy og trives på fotballskolen hvor opplegget er tilpasset hver enkelt for best mulig sportslig og menneskelig utvikling.

Mestring + glede = Trivsel I aktiviteten skal vi stimulere dette ved å legge til rette for at hver enkelt får den riktige balansegangen mellom mestring og utfordringer, og at man skal få trene og være mye sammen med venner/nye venner. Det sosiale betyr mye for barna, og spillegleden, leken og samværet skal stå i sentrum. Alle skal bli sett, og føle at de er i trygge omgivelser

Ferdighetsutvikling: Tiller Tine Fotballskole skal være en god arena for ferdighetsutvikling med kvalitet. Det legges mest vekt på utvikling av de individuelle delferdigheter. God organisering av hver enkelt øvelse skal gjøre at det blir høy aktivitet, lite kødannelse, og masse ballberøringer. Det avsettes mye tid til smålagsspill. Dette gjør at hver enkelt spiller er mye involvert hele tiden.

Ansvarlig/Veiledere: Ansvarlig for årets Fotballskole er Reidar Schjei som har Europas nest høyeste trenerutdanning, samt Diplomtopptrener i Olympiatoppen/NIF. Reidar har solid erfaring, og har vært ansvarlig for TINE fotballskoler i over 15 år. Han engasjert i Norges Fotballforbund/Trøndelag fotballkrets med ansvar for trener utdanning.

Med seg vil han ha flere voksne Tiller trenere og noen spillere. Samtlige gruppeveiledere skal ha gjennomført minimum NFF Grasrottrenerkurs Barnefotballkurset. Alle vil bli kurset opp på fotballskolens opplegg i god tid før den starter.

Påmelding

Administratorer