Tine fotballskole sommeren 2021

Postet av Holmlia SK - Fotball den 28. Feb 2021

Da er vi klar for å ta imot påmeldinger på Tine fotballskole sommeren 2021.

Holmlia Sportsklubb,Fotball arrangerer Tine fotballskole i uke 25: 21. til 25. juni og i uke 32: 9. til 13. august for jenter og gutter i alderen 7 til 13 år (født 2014 - 2008) på Lusetjern kunstgress med klubbhuset som base. Vi har aktiviteter fra kl. 09.00 - 15.00 hver dag.

Sammen skal vi gjøre vårt for at alle, uavhengig av nivå og ambisjoner skal få mulighet til å oppleve noe positivt i fotballmiljøet. Vi ønsker at deltagerne gjennom skolene får det gøy og lærer mer om fotball.
På fotballskolen stilles det ingen krav til fotballferdigheter. Fotballskolen passer like godt for den som spiller fotball hver dag som for den som ønsker å forsøke seg som fotballspiller for første gang. På fotballskolen ønsker vi å stimulere barna til å spille mye fotball sammen med gamle, og forhåpentligvis nye venner.

Fotball vil selvfølgelig være hovedaktiviteten denne uken med et variert program og dyktige instruktører, men det vil også bli tid til andre sosiale aktiviteter og grilling.

Endelig program for de enkelte dager, samt annen informasjon vil bli sendt på epost til de påmeldte uken før fotballskolen starter.

TINE Fotballskole Holmlia koster kr 1 100 pr. deltager. Inkludert i prisen er instruksjon og trening, T-skjorte, TINE bag/sekk, TINE-produkter, grillmat m m. og ikke minst MASSE GØY !

Vi har plass til 100 deltakere hver av ukene.